czytano: 53142 razy
10 najbardziej kreatywnych reklam
![10 najbardziej kreatywnych reklam](/zdjecie/artykuly/314434/10-najbardziej-kreatywnych-reklam.jpg)
Reklama jest sztuką, sztuka jest reklamą. Argumenty można podawać zarówno za, jak i przeciw temu stwierdzeniu, ale niektóre grafiki po prostu wbijają w ziemię. Nie tylko precyzją wykonania, ale nawet samym pomysłem. W wielu z nich wykorzystano fotografię produktową najwyższych lotów, oczywiście przy wsparciu sporej dawki postprodukcji.
Poniżej znajdziecie zestawienie 10 najbardziej kreatywnych reklam, w większości z 2012 roku.
Logchies Junior Window Cleaners - eksperci w myciu okien
Agencja: BeyenMeyer, Amsterdam, The Netherlands
Dyrektor kreatywny: Karel Beyen
Art Director: Sjoerd Verbrugge
Copywriter: Henk Oortwijn
Fotograf: Joe Finch Meijer
Opublikowana w lipcu 2012 roku
Strona 1
Strona 2
Agencja: BEING (TBWA), Paris, France
Dyrektor kreatywny: Thierry Buriez
Art Director: Jean-Pierre Roges
Copywriter: Eric Sintes
Fotograf: Laurent Fau / Studio des Fleurs
Opublikowana w maju 2012 roku
Strona 3
Cam - patrzeć na świat oczyma dziecka
Agencja: DLV BBDO, Italy
Dyrektor kreatywny: Federico Pepe, Stefani Siani
Art Director: Matteo Pozzi
Copywriter: Dennis Casale
Ilustracje: Davide Calluori
Strona 4
Strona 5
Kawa - kreatywnie. Z odpowiednią dawką kofeiny poranki stają się prostsze.
Strona 6
Reklama sama w sobie nie jest ani interesująca, ani inspirująca. Jest wręcz nudna. Dopiero odpowiedni kontekst sprawia, że nabiera niezwykle skutecznego wydźwięku - w dodatku tanim kosztem! Na zdjęciu widzicie kolejkę osób, które czekały na premierę nowego iPhone'a 5.
Strona 7
W nowej Hondzie CR-V zmieścisz wszystko ;)
Strona 8
Recipeace to ruch społeczny, który ma na celu rozwiązywanie konfliktów wszelkiego rodzaju przy jedzeniu. Ostatni Międzynarodowy Dzień Pokoju odbył się 21 września 2012 roku. Do spotkań angażowani są najznakomitsi szefowie kuchni i najlepsze restauracje z całego świata.
Agencja: Leo Burnett
Strona 9
Nie tylko wielkie, światowe agencje mają dobre pomysły. Autorem powyższego pomysłu są kreatywni ze słowackiej agencji Jandl, którzy w ten sposób promowali ZOO w Bratysławie.
Strona 10
Reklama, która idzie zgodnie z duchem czasu. "Skończ z wiecznym poszukiwaniem gniazdka", czyli w domyśle: kup nową Motorolę. Z lepszą baterią.
[kn_advert]
www.swiatobrazu.pl